På grænsen af det kropsligt mulige

Det jeg virkeligt brænder for, er at hjælpe folk med at overskride grænserne for, hvad deres krop kan. Det kan både være ift. styrke, fleksibilitet eller mere tekniske færdigheder som håndstand.
På grænsen af det kropsligt mulige, skal her forstås i relation til egen krop. Om du drømmer om at tage din første pull up, kunne gå i split, stå på hænder, eller bare røre din tæer med strakte ben, kan jeg hjælpe dig på vej.

Om mig...

Som barn var jeg aldrig specielt atletisk, nærmere det modsatte. I folkeskolen og gymnasiet, brugte jeg en stor del af min tid på at spille computer.
I 2014 tog jeg på idrætshøjskole i Sønderborg og efterfølgende besluttede jeg mig for at læse Idræt & Sundhed i Odense. På første år, havde vi en læringsprøve, hvor man bl.a. skulle kunne stå på hænder i 5 sekunder. Efter at have øvet mig og bestået prøven, følte jeg bare stadig ikke at jeg kunne stå på hænder sådan rigtigt. Derfor besluttede jeg mig for at fortsætte med at øve mig - Og det har jeg gjort lige siden.

Det tilbyder jeg:

Privat undervisning

Undervisning 1-1 eller i små grupper på op til 3 personer. Perfekt til at gå i dybden med tekniske elementer, fx i håndstanden. Enkeltstående session eller forløb.

Online Coaching

Efter at have snakket sammen om dine mål og en indledende screening, skriver jeg et program til dig. Efterfølgende får du feedback på ugentlig basis, med mulighed for at stille spørgsmål løbende. 

Workshops

At deltage i en workshop er en god måde, at få en indsigt i metoder og værktøjer, man selv kan arbejde videre med efterfølgende. Jeg holder hovedsageligt workshops i håndstand og fleksibilitet.

Mikkel Schleicher – Håndstand, fleksibilitet og kropsvægtstræning

5 days 6 hours ago

Sammen med Peter Hunter har jeg skrevet en artikel om de 4 typer udstrækning 🥳 Vores forhåbning er, at artiklen kan give dig mere viden om forskellige tilgange til træning af fleksibilitet og dermed give dig flere redskaber du kan anvende i din egen træning. Derudover giver viden om de forskellige typer af udstrækning dig bedre mulighed for at målrette din fleksibilitetstræning, og dermed få mere ud af den tid du bruger. Peter og jeg har flere uddybende artikler på tegnebrættet, så stay tuned 😉 Jeg håber du synes den er interessant, og lad mig gerne høre hvad du synes

Tilmeld dig mit nyhedsbrev:

* indicates required
da_DKDanish
en_GBEnglish da_DKDanish