På grænsen af det kropsligt mulige

Jeg brænder for at hjælpe folk med at overskride grænserne for, hvad deres krop kan.
På grænsen af det kropsligt mulige, skal her forstås i relation til egen krop. Om du drømmer om at tage din første pull up, kunne gå i split, stå på hænder, eller bare røre din tæer med strakte ben, kan jeg hjælpe dig på vej.

Det tilbyder jeg:

Personlig træning

1-1 træning ud fra dine mål og kompetencer – hvad enten du gerne vil blive stærkere, mere fleksibel eller bedre til at stå på hænder.

Online Coaching

Ud fra dine mål, samt en indledende screeningEfter at have snakket sammen om dine mål og en indledende screening, skriver jeg et program til dig. Efterfølgende får du feedback på ugentlig basis, med mulighed for at stille spørgsmål løbende. 

Workshops

At deltage i en workshop er en god måde, at få en indsigt i metoder og værktøjer, man selv kan arbejde videre med efterfølgende. Jeg holder hovedsageligt workshops i håndstand og fleksibilitet.

Book en uforpligtende indledende samtale:

Vil du gerne høre mere om hvordan jeg kan hjælpe dig? Tryk på knappen herunder, så kan du selv vælge et tidspunkt hvor jeg kontakter dig.

Tilmeld dig mit nyhedsbrev
Så får du besked når der er nye workshops og events, samt tips, tricks og anbefalinger til din træning. Jeg sender kun nyhedsbrev ud når jeg har noget interessant at dele – hvilket typisk er et par gange hvert halve år.

Mikkel Schleicher – Håndstand, fleksibilitet og kropsvægtstræning is at Movement Method Aarhus.

1 day 58 minutes ago

How to control underbalance in handstands Or how to stop sucking by tucking 🙃 Working on the tuck handstand would be my main recommendation for learning how to deal with underbalance (falling towards the stomach side). Moving our legs towards the stomach side in the tuck handstand, mean that you’ll have to push harder from the shoulders, to avoid falling down on your feet –pretty much the exact same thing you’ll have to do, if you start falling towards underbalance in a straight handstand. Another benefit of the tuck, is that the strength you gain from training it, is highly

da_DKDanish